Tillför jag någonting längre?

Sen jag fyllde år har det snurrat runt så mycket tankar och funderingar i huvudet på mig…

Jag har börjat tvivla på min existens rent krasst för att förkorta det rejält.

Tillför jag någonting alls i människors liv längre?

I samma veva som jag bara vill stänga ute hela omvärlden så saknar jag att vara social och göra saker. Saknar att folk hör av sig eller vill umgås med mig…

Men samtidigt så slår det mig i magen gång på gång när jag tänker på varje år som jag fyllt år och försökt ha någon typ av fest eller sammankomst. Jag är så less…

Jag känner att jag gett så jävla mycket av mig själv till höger och vänster, men att jag får brödsmulor tillbaka.

Jag vet, oavsett vad folk säger, att det är något med mig. Något med mig som gör att folk generellt inte vill skapa kontakt eller ens vill umgås…

Jag önskar jag kunde stänga ner totalt. Stänga ute allt som har med omvärlden och andra människor att göra… Men jag är så svag… Och jag bryr mig för mycket…

Jag har ingen ork kvar längre…

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.