Utan dina andetag…

Fullt ös medvetslös!
Varit på Gotland i 4 dagar förra veckan, skoj skoj.
Firade mamma, hjälpte henne med lite tekniska prylar (japp, jag är hennes personliga IT tekniker 😅) och även festat med äldsta brorsan o hans polare. Det va en weeeeird kväll.

Kom hem på natten mellan söndag o måndag… Var tvungen o vända dygnet inför nattjobb. Låg och grubblade som vanligt…

Jag saknar honom… Det gör mer ont än vad jag vill erkänna…
Sen att jag råkade se honom på vägen till jobbet tidigare gjorde det inte bättre 😞
Gjorde allt i min makt för att inte bryta ihop… Lyckades någorlunda, men det har ju självklart gjort att jag grubblar desto mera inatt…
Jag hoppas verkligen att jag gjorde rätt val…

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.