In the dark…

In the dark
By Bring Me The Horizon

”So don’t swear to God, He never asked you
It’s not his heart you drove a knife through
It’s not his world you turned inside out
Not his tears still rolling down
Jesus Christ, you’re so damn cold
Don’t you know you’ve lost control?
Forget about the things you think I know
No secrets, you can’t keep me
(In the dark, in the dark)
No secrets, you can’t keep me
(In the dark, in the dark)”

Jag vet inte om jag kommer vilja försöka öppna mitt hjärta och min själ igen… För det skiter sig uppenbarligen varenda jävla gång.
Vad är det för fel på mig? Är jag så oälskbar?
Nej… Det är inte mig det är fel på. Jag lyckas bara på något magiskt vänster dra till mig douchebags.
För oavsett om han påstod att han inte ville vara en douchebags så var det det han blev i slutändan.
Om du vet hur jag känner… Led mig då inte vidare om du inte vill satsa på mig. Låt mig inte tro att det kanske kan bli något seriöst längre fram.
Spelar ingen roll vad du säger… Dina handlingar var annorlunda och det var dom som lurade och sårade mig något enormt.

Jag vill känna mig älskad… Jag vill bli omhändertagen…
Men nej… Inte den här gången heller…
Assholes….

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.